Ønsker du å abonnere på vårt nyhetsbrev?

Motta nyheter fra Norsk brannvernforening per e-post, og les det når det passer deg best. Registrer e-postadressen din nedenfor, så får du vårt elektroniske nyhetsbrev rett i innboksen 1-3 ganger i måneden. Tjenesten er selvfølgelig gratis.

Nyhetsbrevene inneholder en blanding av nyheter, gode råd og informasjon om tjenester og produkter fra Brannvernforeningen. Nyhetsbrevene sendes ut med ujevne mellomrom, når vi har noe interessant å fortelle (maks. tre ganger per måned). Vi garanterer at vi ikke selger eller videreformidler e-postadressene til utenforstående.

Du kan enkelt avslutte abonnementet ditt selv når du måtte ønske det. Det gjør du enten ved å klikke på avmeldingslenken i et av nyhetsbrevene, eller ved å skrive e-postadressen din i feltet ovenfor og trykke på knappen "Stopp abonnement". Dette er en helautomatisk tjeneste, så det er viktig at adressen du skriver inn er identisk med e-postadressen nyhetsbrevet sendes til.

Publisert: 15.03.2010.  Oppdatert: 16.03.2010.